onsdag 15 oktober 2014

N E W S and some shallow shit.


jag behövde nytt.
får jag så får j. levau shop :).
blev riktigt nöjd med denna lilla månberlock.
perfekt storlek och i en enkel och snygg design.
månar är himla fina!
kanske det blir till ett armband också...



ett guldförgyllt LETTER bracelet.


på mitt nattduksbord idag.
ok, erkänner...
stylade lite enbart i marknadsföringssyfte, hihi.
fast trots det så gör det mig nog gott.
misstänker att jag sover bättre när det sista jag ser innan lampan släcks är det här :).


ytligt skit va!?
och tänk på alla människor runt om i världen som knappt har tak över huvudet.
och så ska man ha det snyggt bredvid sängen (?).
jag har ju i alla fall en säng...
men kan man verkligen tänka så?
men all de människor som tillverkar grejerna då?
vi ger ju dom tak över huvudet...mat....lycka.
så får man nog tänka.
man kan inte rädda världen och man ska inte ha dåligt samvete för att man köper en vacker och/eller praktisk sak.
men det är viktigt att veta vem som tillverkat prylen och att de fått bra betalt för arbetet och vistats i en bra arbetsmiljö samtidigt, inte sant?
det är väldigt viktigt för mig!



fast min arbetsmiljö är långt i från bra just nu, hehe.
bombnedslag och säkerligen extremt allergiframkallande.
tid.
i helgen kanske....







ha en fin kväll//jennifer



1 kommentar:

  1. If an aesthetic sense is a superficial shit of the contemporary era; I agree and I assume! :)

    SvaraRadera