lördag 27 september 2014

S T U F F.


1, 4 granit.se.
2. artek poster/länna möbler.
3. mad et len/artilleriet.

1. nerd chair/muuto.
2. tehållare/artilleriet.
4. skinn/länna möbler.
5. doftljus av terrible twins/j. levau shop

1. paolo roversi/secrets/fotografiska.
2. "cozy in grey"/muuto.
3. restore/muuto.
4 byrå nordli/ikea.


L Ö R D A G.
den dagen man så länge gått och väntat på.
eller, det känns som väldigt länge då denna veckan varit intensiv och tröttsam.
jag vandrar runt i mina slappa leopardbrallor och pyjamaströjan fortfarande.
håret står åt höger och vänster och en dusch hade nog välkomnats.
jag är inne på kopp kaffe nummer tre och drar mig ideligen för att ta tag i dagen.
sitter istället här och moodar ihop prylar som jag fastnat för.
familjen är på fotbollsturnering och mannen ska vidare till sin fotbollsmatch i eftermiddag.
det lämnar mig ensam med kidsen och vi hade behövt hitta på något skoj.
jag hade behövt komma ut i friska luften, det är ett som är säkert.
mycket ont i ryggen har jag fortfarande.
var hos en sjukgymnast på vårdcentralen igår och det var som väntat.
det gav mig verkligen ingenting.
"böj dig dit, böj dig dit. nä, jag vet inte".
160 sek fattigare, ett råd om att böja mig bak lite då och då (men inte om det börjar göra ont. då ska jag sluta) och ett återbesök om en och en halv vecka.
och ytterligare 160 sek fattigare.
hmmm.
jaja.
nä, packa ordrar och duscha var det :).





ha en fin lördag!







kram//jennifer




1 kommentar: