tisdag 16 september 2014

jag ber om ursäkt.


idag sitter jag på en stol.
yay.
ryggsmärtan har lagt sig lite tack vare mycket vila.
jag ringde vårdcentralen (igen) som min sista utväg egentligen och för att det kostar alldeles för mycket att besöka naprapat efter naprapat, osteopat efter osteopat utan att egentligen fått fastställt om det är någonting godartat (muskulärt eller dy.) eller ej.
och tack. 
jag fick en tid hos en sjukgymnast om 1,5 veckor.
otroligt.
vården i ett nötskal.


via +


oavsett var det inte min rygg jag ville diskutera fast jag verkligen gillar att gnälla av mig :).

men jag måste smiska mig själv på fingrarna idag.
för att jag gjorde någonting korkat.
jag yttrade min politiska åsikt på facebook och det är egentligen någonting jag lovat mig själv att aldrig göra.
men ändå, trots det och ihop med än släng av PMS humör så brast jag och läckte lite väl mycket.
varför får vissa hormoner en att babbla så jevligt?

nä.
fy!

det är förbjudet för det leder ingen vart.
det skapar bara konflikter.

nu är det som det är och det är vårt ansvar att göra det bästa av situationen, inte sant?
att lyssna till varandra, öppna våra hjärtan och samarbeta för ett bättre sverige.

så jag ber om ursäkt.







jag drar ett streck och kniper samtidigt ihop mina läppar till ett lika smalt streck.






kram//jennifer


2 kommentarer:

  1. Tack för tips. Jag har faktiskt problem med knäna också. Kan inte ha dom böjda för länge för då värker dom.
    Skönt att du fick hjälp!! Tack igen och ha en fin dag!

    SvaraRadera