fredag 26 september 2014

FRIDAY TREATS.


new filigree necklace soon in j. levau shop.


idag arbetar jag äntligen hemma med j. levau shop.
ett uppskattat sätt att starta helgen.
jag har gått upp i tjänst på Blodcentralen och arbetar nu 60 % istället för 50 % som tidigare.
j. levau shop får lida lite nu i början innan jag kommit in i de nya rutinerna.
vi får se hur det artar sig helt enkelt.
men viktigast av allt är att jag mår bra.
stress är inte min grej, men kreativitet är.
och pengar är ett måste.
men vi kör på och ser.
jag älskar ju j. levau shop dagar.
de är min livsgnista.
mitt lilla krut.


 @andlyyli

glass, shapes, contrasts.
LEMON SQUEEZER.
leila budjen med bloggen ligne studio och med ett instagramkonto så hett att det bränner i maggropen.
fantastisk känsla kvinna!
och att hon sedan gillar j. levau shops sortiment är pricken över i´et :).


@andlyyli.


fell inlove with a couch.
ringo, sofa for montis, by gerard van den berg, 1970.

@andlyyli.
KOPP HOEY.

och vet ni...
EU-länder har idag samma fraktvillkor som sverige.
54 SEK (6 euros) per order och fri frakt vid köp för 1000 SEJ och över.
så passa på ;).


++++++++++++++++++++++



nu blir det bildredigering och till att addera lite fler produkter i shoppen.
har dessutom en del ordrar som ska iväg.
ser fram emot vareviga sekund av denna dag.





önskar er en fantastik F R E D A G och helg.





KRAM/jennifer



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar